onsdag 19. september 2007

Rommet og huset!









Har helt glemt aa legge ut bilder av rommet og huset, og selvfolgelig av min ynglingspus nummer 2 rett etter, nesten paa samme plass som Ludde! Minette!!! <3


gadd ikke rydde rommet for anledningen, og bildene er ganske morke.. rommet er iallefall veldig koslig med masser av ting:)

maatte ogsaa ta bilde av kalenderen, er bare familien og katrina og andrea som forstaar hvorfor! saa! voilà! :D


Ogsaa tok jeg bilde av vinduet mitt, og utsikten min:)

4 kommentarer:

andrea.downunder sa...

så fint rom :) fornøyd??
:P
kalendrern ja:P hehe
=)
<3333333333333333333333

Eline sa...

Merci:D
Ja, er kjempe koslig:)
Hehe!! ja! er litt kult! bare at den er paa fransk:p

nuss!<33

Sara Angelica sa...

jeg tror jeg skjønner julekalenderen jeg også! den er sååå koselig, og har vært min eneste kalender i så mange juletider!!
jeg håper alt er bra med deg der nede. frankriske er spennende!!
Hilsner fra Sara, fra heia

Anonym sa...

je ne comprends rien:p
ich verstehe nix:p
und noch englisch
I don't understand anything
tu peux traduir en français, c k tu as écrit????? pour moi et pour tes ami(e)s français...
à demain
samuel