søndag 23. september 2007

Foire

Jess jess! nettopp lagd sjillingsboller,, som ble totalt misslykka! smakte ikke noe godt, ogsaa ble de svidde,:P jaja,.. 1 time til jeg skal feire bursdagen min! I gaar var jeg paa et enormt kjopesenter og fikk meg ny mobil! Samsung U 700 og minnekort, fransk simkort osv! Var saa fornoyd!:D bursdagsgave fra mams og paps:D Etter det, dro jeg, Pierre-Yves og Constant paa et enormt internasjonalt marked! var der i 4 timer eller noe,, hadde desverre ikke med kameraet,, men det het Foire . Var masse spennende ting og mat fra hele verden! Var foresten kjempe masse liv i Marseille i gaar! Var rugbykamp! hehe! rugby er en S-T-O-O-O-R sport i Frankrike! og versfamilien min, spess broren min elsker det:p!!! Var iallefall kjempe koslig! Skal skrive mer senere i kveld!
eline

1 kommentar:

annelise sa...

Hei Eline. Gratulerer en masse med dagen. Gøy å høre at også du har detkjempefint. Anne-Lise