søndag 23. september 2007

Bursdagen min!

I dag feiret jeg bursdagen min hos Elisa:D Utrolig koslig! Spiste Lasagne, norske shillingsboller, smaa blekspruter og annet tapas, godis, kake, gelé (som de fransk aldri hadde smakt for!!! de bare!! hva? den beveger seg!!:p) og selvfolgelig en bursdagskake hvor det sto: Glad aarsdag,,:p trodde det var Gratulerer med dagen,,:p menmen,, tanken som teller:D Fikk masse sote gaver, ogsaa lagfet de en kopp til meg som vi fikset ferdig ilopet av dagen! bla, Gratulerer med gdagen paa kinesisk, tysk, fransk og litt bilder av den eksotiske geléen osv:p Hehe! Vi saa shrek 2 paa fransk ogsaa! skulle egentlig bade i bassenget, men det var for kaldt i vannet! ellers saa er det fremdeles litt sommer her:) hadde laget shillingsboller, som faktisk ikke var saa ille som jeg hadde trodde! de likte de kjempe godt! :D varte fra halv 12 til litt over 6:)


skal legge ut bilder og mer info i morgen!

Ingen kommentarer: