mandag 24. september 2007

min bursdag i dag!









Hei hei! Er paa skolen naa! i dag begynte skoledagen klokken 8, men ingen historieime i dag nei,, hehe,, saa en time fri der, ogsaa var det to timer tysk (til 11) naa sitter jeg i biblioteket sammen med noen venner, og veneter paa at Elisa skal bli ferdig med filosofitimen sin! Klokken 12 er det spisetid! er skrubbsulten!! Har fri helt tilm 15,, da har jeg en time engelsk, og TPE (forberedelsesfag til le bac) fra 16 til 18! voilà! min dag i dag! har foresten hatt en kjempe fin dag saalangt i dag! og har faatt masse av gratulasjoner og klemmer, sanger og selvfolgelig kyss! Kjempe koslig:) hehe, Tusen tusen takk til dere der hjemme ogsaa! for alle kort, gaver, meldinger, mail osv! Er saa glad for at dere tenker paa meg:)
Regner med at jeg legger ut bildene fra sondag i morgen eller onsdag,, skal legge ut den nye timeplanen min ogsaa! gleder meg til aa komme hjem aa se om jeg har faatt kort :D !!

eline

3 kommentarer:

andrea.downunder sa...

hei gullet!
så godt å høre at du har det fint!!
=)
og gratulerer med dagen :) har allerede lagt igjen en liten hilsen på facebook.. hehe.. anyways..har siste eksamen i morra.. så skal sende deg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang mail =) her vært litt optatt i det siste,, beklager virkelig,,, har kjempe mye å fortelle deg! bursdagkort kommer også! tenkte bare jeg skulle vente til jeg skal til canberra neste helg/uke.. for skal legge ved en gave i samme slengen =) håper det går bra!! skal skrive masse mer i morra!
Super duper gla i deg vennen
du er alt!
elsker deg masse! ha en helt toppers dag! ingen er som deg <33
love ya lots and lots
yours forever<33
xox

Anonym sa...

Gratulerer med dagen =D Artig med bloggen din, så slipper vi å glemme deg helt.. hehe. Sender klemmer ned til deg!

Eline sa...

tusen tusen takk, andrea! du er verdens sjonneste! forstaar deg godt! <3

Og i samme slengen! takk anders! klem tilbake! godt dere ikke har glemt meg!!

eline