fredag 28. september 2007

ikke ferdig enda,,

fredag i dag! helg! Har fri fra skolen i morgen,, vanligvis har jeg to timer (fysikk og naturfag), men siste lordagen i mnden har vi fri!

I dag er det akkurat 4 uker siden jeg "forlot" Norge, og 9 mnd til jeg kommer hjem igjen!,,

Denne mnden har veart veldig bra, med unntak av den forste uken,,, hadde noen stunder hvor jeg bare savnet alt og alle! Men har det som sagt toppers naa!

I morgen kl 12, skal jeg mote noen venner aa spise lunch , etterpaa drar vi inn til marseille paa shopping! Blir goy!!:) Paa sondag skal jeg og vertsfamilien til Merandol ! AFS weekend! Gleder meg! Faar treffe alle de andre fra mitt omraade (ingen norske);; men men,,

Uansett en maaned er gaatt (allerede)!

spisetid!! skriver ferdig senere!!:p

eline

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med tyskprøven i morgen;)
Klem Mamma

Anonym sa...

Kos deg i Marseille da! :D Glad for at du har det bra ;)