søndag 25. november 2007

Lordag 17 november

I Aubagne med Kinga

Etter skolen paa lordag 17 november dvs, klokken ett, motte jeg ungarnske Kinga i Aubagne for aa spise lunch og prate litt sammen! Forste gang jeg har mott hanne, ogsaa bor hun i nabobyen!! (hun drar foresten hjem til Ungarn neste lordag!) Hadde det heelt supert, fantastisk!! aa! var saa godt aa bare kunne prate ut om alt mulig, med ei som har opplevd det samme som meg!! og vi pratet og pratet,, og tiden gikk,, (og jeg var bedt i bursdag klokken halv 7,,) jessjess,, anyways,, vi dro til Auchan sammen paa shopping, og jeg fikk kjopt en genial gave til Matheu!;) etterpaa spiste vi paa kafé,, og vips var klokken blitt nesten 7,, saa,, vi avtalte at vi skulle motes paa onsdag ogsaa tok jeg bussen til Matheu og kom frem ca halv 8,,

Bursdagen til Matheu

jepp,, dro rett fra Aubagne til Marseille til attenaarsdagen til Matheu:) var overnattingsbursdag denne gangen ogsaa,, men sov ikke over denne gangen heller,:) men neste gang tipper jeg:) isaafakll hadde det halt geniaaalt! aa!! og all den gode maten:) tapas, kaker, godis.. trenger jeg nevne mer? bildet sier alt!:D!! og en annen ting! jeg og elisa skulle bare en rask tur inn paa nettet for aa skjekke en film, ogsaa logget msnen seg paa,, og vips var Olivia (vertssostra mi) paa!!:D aa:) var saa koslig aa hore fra henne!! Hun takket masse fra kortet mitt og blir hos den samme familien i tyuskland alle de 10 mndene! aa:) er saa glad paa hennes vegne:)


Ingen kommentarer: