søndag 11. november 2007

Marseille


coucou

I gaar, 11 november, kjorte jeg og monique, jaqueline (ei venninne av monique, som har veart her hele helgen) ned til Marseille,, vi ble igjen og kikke osv,, gaa litt i gatene og prate. Vi gikk inn i St. Victor, nyydelig kirke (2 etg)! ? (en kjeller) saa,, ganske spesiell;) kjopte navettes (bilde lengre nede paa siden) og en snurringsbolle til meg (lagde snurringsboller en gang,, og monique sa hun hadde sett det i marseille en dag,, saa maatte jo smake paa de!:) aaa, den beste jeg noen gang har smakt!!:D varm kanelsnurrings med masse rosiner inni:) mmmm..


tror jeg snart har smakt alt mulig! Det er saa utrolig masse snaale nye ting:p har foresten spist havsnegler (spiste det i compiègne), hjerne, tarmer (tarmer er noe av det vearste jeg har smlakt,, saa ga resten av min sak til constant (som eelsker det!), kanin ,, (smaker som kylling:p), en hel haug av spesialiteter osv osv,, puh,, jo,

(btw: har oppdatert der jeg kun hadde skrevet at jeg hadde ferie,,kommet bilder;))(oktober,, bla tilbake;)
eline

Ingen kommentarer: