torsdag 22. november 2007

22.noveùber

bare et lite hallo fra meg:) skal legge inn masse naa snart,, etter helgen,, og ja,, har veart litt nedfor de siste dagene,, men er heldigvis kun perioder,,, hadde en fabelaktig dag i gaar sammen med Kinga i Marseille for eksempel (skal legge inn bilder) Bare oss to:) Var utrolig koslig:) men for paa dagen var noe annet,, Er glad for at jeg har mange gode venner her nede som har provd aa troste meg, og som jeg kan prate med naar jeg er trist:)
Monique har foresten dratt til Paris naa,, det er moren hennes,, hun er veeldig syk,, og har nettopp byttet sykehus.:( Uansett dagen i dag, har veart ok,, dvs, hadde en trist stund midt paa dagen hvor alt var trist,, men etterpaa naar jeg hadde gym, ble alt bra igjen:D klatring!! Og bare saa jeg faar sagt det,, Jeg har det fint her nede,, det er bare dere der hjemme jeg mangler.. og av og til blir jeg ogsaa litt lei av skolen (litt oftere enn av og til,,) men (hrldigvis) er det AFS weekend til helgen:) det tror jeg er i rett tid:D, og jeg gleder meg!:D i morgen skal jeg treffe Kinga en siste gang!!:( blir trist,, 3 gangen jeg treffer henne, ogsaa reiser hun.. Jeg haaper virkelig at hun kommer paa besok til meg:) kanskje allerede til sommeren?:)

tusen takk for brev og mail alle sammen!:) og jeg gjor som rikke, legger ved min adresse. (hvis det er noen som vil hm,, sende meg noe, eller skulle trenge den (av en merklig grunn)
6Bd du vallon du Roy
13821 La penne sur Huveaune
France

eline

Ingen kommentarer: