fredag 23. november 2007

Hei paa dere mine kjeare:) ville bare si at jeg har hatt en fantyastisk dag i dag! (er lettet):) fredagene bruker alltid aa veare gode:) 3 timer engelsk og en time fransk, og ferdig klokken 3!:D naa holder jeg paa aa fikse til en gave til Kinga,, har nettopp printet ut et bilde, og skal til aa skrive et kort,, etter det skal jeg lage brownies til AFS weekenden!:) aa! blir konge!! treffe alle sammen igjen!:D Ellers saa har jeg faatt greie paa at i frankrike er det vanlig aa pynte treet i begynnelsen av desember,, saa vi skal snart kjope tre:D, og i gatene er lysene allerede satt opp, og det er etn enorm lysdekorert julegran utenfor lycée Marcel Pagnol^^ Jeg vil ogsaa benytte sjansen til aa si TUSEN TAKK for gaven mamma og pappa, og for det superkoslige brevet morfar og mormor:) er saa glad for at jeg har dere:) (fikk de i dag! og har aldri i mitt liv faatt en saa stor pakke fra posten for:)) juuulekaker!:) kommer kanskje en liten overraskelse til dere ogsaa?:)

Det er en annen ting jeg ogsaa har glemt aa skrive,, og det er det at for 2 uker siden, paa torsdagen (15 november) snodde det litt her!!!! folk tok bilde rog var helt i hundre!! skal legge inn et bilde, jeg fikk tatt med mobilen;) http://blogs.ebay.fr/leontine_et_leonie/entry/IL-NEIGE-SUR-MARSEILLE/_W0QQidZ376095017 Paa forstesiden av la Provence var det et uvanlig bilde:p ,, men naa derimot er det blitt varmt igjen,, og en kan fint legge far seg jakkene hjemme,, de siste dagene har det veart rundt 14 grader, tom paa kveldene:) Maa si jeg liker det:)
I dag har jeg ogsaa hatt gym'tonic med fanny:D wheey!:) og paa sondag maatte vi nesten folge trasisjonen i frankrike, saa Pierre yves hadde kjopt en Beaujolais noveau:) Eller har jeg ikke saa mye mer aa si enn at dere maa folge med paa bloggen min! siden naa kommer det snart masse nytt:)

store klemmer fra Eline

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott at pakken er kommet fram. Kos deg i helga. Klem mamma