fredag 14. desember 2007

meg og Ruri i Marseille, LOTO, etc

lordag 8 desember, dro jeg og Ruri, japansk, til Marseille for aa se om vi kunne finne noen julegaver:)(etter skole til 10), stresser helt syykt naa! utrolig vanskelig aa finne til feks, vertsfamilien osv,, men,, skal til marseille igjen paa onsdag med Elisa,, saa, skal nok faa lost opp i problemet,,

men tilbake til lordag,,:) motte henne paa Castellanne plass kl 1, ogsaa dro vi inn til den store gaten i Marseille og til la Vieux Port, julemarkedet osv:) klokken seks ca,, tok vi bussen hjem igjen til meg,dvs til en sal like ved meg: LOTO, og motte PY, Constant, og en kamerat av Constant, og spilte LOTO,, nesten som bingo,, og med massevis av premier, bla en stor flatskjerm!!,, men vi vant ingenting,, selv om Olivia hadde vunnet 1 plass to ganger,, jaja,, aklle er ikke like heldige...


Etter LOTO, dro alle sammen hjem til meg og spiste kaker og koste oss:) i 11 tiden kjorte vi Rurio hjem til henne paa andre siden av Marseille, og hentet Monique i tolv tiden;)




kort oppsumert: En geniaal dag:D
eline

Ingen kommentarer: