lørdag 29. desember 2007

Hos Elisa

jessjess,, som jeg sa,, moren til monique dode,, og vi fikset det saa jeg fikk bo hos elisa til neste fredag (dvs,, 6 dager):D



aa! saa koslig vi hadde det! klippet oss, lagde julegaver (som mamma hadde sendt ned), spiste sjomat og moules frites, gikk tur med moren og Kigel (hunden deres), var i Aubagne:p spiste paa resaurant og etterpaa dro jeg og elisa paa en liten shoppingstur,, ogsaa da Elisa skulle forklare meg noe om "santonnene":p haha,, kom det to stk som ble veeeldig interessert:p hahahaha! holt paa aa knekke etterpaa:p spurte om hva vi skulle i ferien, navn, alder,,:p jessjess:p syykt vittig etterpaa:p



monique og py kom hjem paa onsdagen istedenfor,, men jeg sov likevel over til torsdagen,, (skole til seks i tillegg paa torsdagen,, saa..)

hadde en superduper uke!:D

eline

Ingen kommentarer: