tirsdag 29. april 2008

Lordag/ sondag!!

Pa vitnamesk restaurant med ruri, camille, sarah, marion osv

jess, vi hadde avtalt aa motes i byen den dagen ,, klokken halv ett for aa saa spise sammen,, da jeg motte henne fikk jeg en melding av camille hvor hun spurte om jeg og ruri ville spise med dem, noe som vi selvfolgelig ville, saa vi motte dem ca kvart paa ett, og spiste sammen med dem!:) tiden gikk utroliug fort, og vips var klokka to,, men vi tok det med ro og spiste ferdig, selv om vi hadde avtalt aa mote py og de andre kvart over to,, ikke noe prob, jeg ringte og sa vi ville komme til aa bli en smule forsinket:p... vi motte dem kvart paa /ti over halv tre for aa se paa karnavalet!!:D






karnavalet

var som sagt med vertsfamilien og familien til broren til py!:D var utrolig koslig!!:D kunne virkelig onske vi hadde karnaval i norge ogsaa!:)







etter karnavalet,, eller det var egentlig ikke helt ferdig, dro jeg og ruri inn til sentrum for aa se om vi kunne finne gave til alive (var blitt bedt i bursdag paa kvelden dvs kl 7 ca,,) (hadde ikke hatt td aa kjope noe),, saa,, vi stresset rundt,, og fant tilslutt noe kult! hadde redigert et bilde til henne ogsaa av meg og henne, og kjoptre ramme til det;) hehe!

alices bursdag





overnattingsbursdag hos alice paa kvelden!:D fikk tatt en buss fra marseille klokka fem over 8, og ble hentet av py for saa og skifte og i bursdag til alice,, kom til henne ca kl ti paa ni;) var helt supert hos henne!! de hadde heldigvis ikke spist for jeg kom, saa vi spiste alle sammen,, vi var en 15 stk ca;) paa kvelden spilte vi "loups garous" et helt genialt spill!!:D (det spillet vi spilt epaa leirskolen i 7 klasse, andrea,, med en som forteller en historie, med ulvene som dreper en person i lopet av natta, og de andre skal prove aa finne ut hvem som er ulven(e) (vet ikke om du husker det?)
vi saa en film ogsaa senere paa natta,, og la oss i 4 halv 5 tida,, sov fire stk i ei seng:p haha,, (gaar faktisk an:p) var en 12 som sov over:p
(kommer nok flere bilder)
kvart paa tolv kom monique og hentet meg og en kamerat, fordi jeg hadde avtalt aa mote ruri den dagen,,:p saa vi spiste i ett tiden, og hentet ruri halv tre hos henne og dro til en park^^

sondagen! i en park med Ruri!

jepp, etter bursdagen dro vi til en park med ruri!! var superkoslig!! var et hestelop osv den samme dagen,, saa saa litt paa det ogsaa;)
senere dro vi ned mot stranda og spiste en italiensk is!! den beste!! kindersjokolande smak!!:D<3 herlig!!







bisous!!<3

eline

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye du har rukket å legge ut i dag. Det er greit med streik, ikke sant??. Maange utrolig flotte bilder, og jammen har de blåveis i Frankrike også!! Klem mamma

Anonym sa...

Jeg savner deg; Eline!<3
Kom hjem nå. Hilsen Linsa

Anonym sa...

fur iz"o oer frez bieme sour pier fra'n grezar juit'es grie i s bouybou= in frader lo spagnolo di matere aligator =crocrodal your sounire frader nulas vu la propriete d' pie diovider par la racine carre de 2 le syndicat doit dire que le anticonstitutionnellement est depasser de la peramption de la categorie des nuls = ta soeur

con
sta,n$^yhj:ky

Anonym sa...

hey gorgeous! savner deg!

Anonym sa...

hey gorgeous! savner deg!

Anonym sa...

dumme Eline!
Nuss