onsdag 6. februar 2008

en stund siden jeg har lagt ut noe naa,, har vel egenligf iukke hatt tid, eller tatt meg tid til det,, faar bare oppsummere litt,, i januar veart litt rundt omkring,, besokt mange nye steder med vertsfamilien, veart i byen med venner, spist lunch hos en kamerat nesten hver torsdag og noen mandager, og besokt les calanques, veart paa theater med klassen, og en annen gang med elisa^^ skal legge ut bilder!! har ogsaa begynt paa salsa!:D noe som er helt supergenialt! tiden begynner aa gaa skikkelig fort naa!! over halvveis! foler virkelig at jeg har mitt eget liv her nede,, og vet jeg har venner som er ganske sikker paa jeg skal greie aa holde paa^^ har allerede begynt aa planlegge en tur med to venninner til meg,, men blir mest sannsynlig til neste sommer,,;D

i vinterferien har jeg allerede planene klare! skal til valence og besoke ingrid fra fredag til sondag/mandag, en av dagene skal vi paa en klubb og danse salsa, paa torsdagen skal jeg, alice, debourah og juliette til avignon. den andre uken skal vi til nice!!(nice, vanja:p) skal veare der en 4-5 dager^^!
I begynnelsen av aaret hadde jeg eg, planlagt at mamma og pappa skulle komme ned,, for syns det var saa lenge,, men naa er jo allerede vinterferien kommet! Aa! har saa mye aa glede meg til! skal kanskje til London etc med mamma i ferien, kinga kommer kanskje, andrea kommer nedover^^:) aa.

aaaa! fikk igjen franskproven min i dag!! 11/20!! prove fra en bok vi hadde lest!!;D foler det gaar bedre og bedre,, og har begynt aa ta mine egne notater i alle fahg naa ( systemet funker slik at leareren holder et "foredrag", og vi er nodt aa ta notater av (alt) det learern sier,,,) faar ikke notert alt, men,, skriver iallefall ikke av de andre:p

kort oppsummert! har det superdupert! husker ikke sist gang jeg var trist eller grein,, naa er det ofte fordi jeg blir oppgitt i fransktimene etc,, naar jeg ikke klarer aa faa med meg ting, ikke forstaar etc,, er liksom ikke lenger den "savnefolelsen" , tenker paa de hjemme hver dag osv,,
men!! gleder meg sykt til aa se dere alle igjen!:) og ha sommerferie i Norge!!

<3 eline

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint at du har det så fint! Nå har vi også vinterferie!!! Klem Mamma