fredag 12. oktober 2007

Fredag

(Begynte med aa skrive onsdag som tittel,, saa,,, med andre ord,, dagene fyker av gaarde,,)
Hatt en fin dag i dag,, ogsaa,, Har bare hatt en time i dag,, engelskleareren var syk (3 timer) og jeg dro hjem igjen i og med at jeg ikke hadde skole for klokken 2,, Pratet med andrea i dag ogsaa!! i litt over en halv time!! aa!! det var bare helt fantastisk!! og det var akkurat som normalt,, heldigb=vis, og vi prattet og pratet!! og kanskje komemr hun ned til meg i slutten av aaret!! vi har planlagt masse!! Hun vil ta lappen paa bursdagen hennes,, som en i sommerferien,, og da skal vi kanskje dra ned til Marseille igjen!!:D aa! det var saa godt aa prate med henne! Kjopt gave til Hugo ogsaa i dag,, og fikk en gave av franskmannen i butikken, siden jeg var norsk og pratet bra fransk! :D hva sier du til det? hehe,,
har funnet ut at jeg vil begynne paa airobic:pilates ogsaa! :D og ellers har vertsfamilien pratet litt om aa ta meg med til Italia mens jeg er her:D!! (har foresten grene litt i dag,, bare for aa informere,, men var faktisk godt aa bare faa det ut:) og har ikke sjansen til aa grine saa ofte, er sjelden hjemme alene,, men ingen taarer naar jeg pratet med andrea!!:D) hehe.

skal skrive snart:)

eline

4 kommentarer:

Anonym sa...

koselig at du skriver, eline ;)
sikkert deilig å prate med andrea, kan jeg tenke meg. italia?! så deilig, høres ut som om du har kommet til en fantastisk familie! aerobic og pilates høres bra ut, det vurderer faktisk jeg og her hjemme :P
lykke til da!!!
(det er lov å grine litt ja;))
klem alice<3

Anonym sa...

hei vennen min<3 det er lov å grine. du er tøff. elsker deg mer en noen andre

Anonym sa...

klem katrina

Eline sa...

:D har ferie na,, btw:D haha! skal noe "hemmelig" om 2 timer,, som jeg skal skrive om paa bloggen paa sondag kanskje,, ;) bisous!!